Tudatos Élvezetek

Tudatos Élvezetek

Tésztasaláta

2020. október 04. - fuf87

Rájöttem, hogy a tésztasaláta is remek alternatíva lehet egy rohanós napon, pláne amikor csak tényleg egy dobozt van idő reggel kikapni a hűtőből, kevés ráfordítással egész pompi ebédet lehet készíteni, hidegen és melegen is nagyon finom, laktató fogást lehet az asztalra pakolni. Egy adaghoz 40 g tésztát szoktam kifőzni. (szárazon mérve) Én Szafi Reform Fusillivel készítettem.

Kétféle opciót fogok mutatni:

A) sonkás-tojásos tésztasaláta

image1_12.jpeg

- 40 g Fusilli tészta

- 1/4 kígyóubi

- 1/2 piros kaliforniai paprika

- 5 dkg csirke vagy pulykamellsonka

- 1/4 fej lilahagyma és 1/4 fej vöröshagyma

- 1 tojás

- 4-5 koktélparadicsom 

- Veganéz/majonéz

- Szafi/házi Tzatziki mártás

- só, bors

Arra figyeltem, hogy mindent ultra picire vágtam fel, a tisztát kifőztem, leöblítettem, hozzáadtam a darabolt zöldségeket, a csirkemellsonkát, majd 2 ek veganézt és 1 ek tzatziki mártást, összeforgattam, a tetejére jött a tojás és paradicsom, majd beraktam a hűtőbe két órára, utána lehűtve fogyasztottam, annyira jól laktam vele, hogy estig nem voltam éhes. (ugyanez a verzió tonhallal is mehet)

B) korianderes garnélás tésztasaláta (nekem ez az abszolút kedvenc)

image0_7.jpeg

- 40 g fusilli

- garnélarák (én 3 adaghoz 250got forgattam meg kevés fokhagymán)

- 1 csokor koriander

- 1/2 piros és 1/2 sárga kaliforniai paprika

- 1/2 lilahagyma

- 2 ek Szafi tzatziki mártás

- frissen őrölt bors

A tésztát megfőztem, leöblítettem. Hozzákevertem a tzatzikiből 2 evőkanállal, közben 3 gerezd fokhagymán megforgattam a rákokat egy serpenyőben, mikor megpirultak, levettem a tűzről, megdinszteltem az apróra vágott lila hagymát és kaliforniai paprikát is. A zöldségeket kevertem először hozzá a tzaztikis tésztához, majd a tetejére halmoztam a rákokat, friss korianderrel szórtam meg. Ez melegen is isteni, de másnap hidegen sem okozott csalódást. (ha kicsit csalni akarunk, 1 ek burger szószt meghálál, a tzatzikihez keverve)

Mindkét recept tökéletes lehet ebédre vagy vacsorára is, mivel mindenmentes, szénhidrátcsökkentett tésztából készült, bármilyen étrendbe illeszthető.

A bejegyzés trackback címe:

https://consciouspleasure.blog.hu/api/trackback/id/tr2216227178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása