Tudatos Élvezetek

Tudatos Élvezetek

Rostcsökkentett palacsinta

2020. november 01. - fuf87

image0_10.jpeg

Szerintem nincs olyan ember, aki ne szeretné a palacsintát, pláne, ha ezt el lehet készíteni bűntudatmentesen. Hála a Szafi liszteknek sima ügy, nekem a rostcsökkentett lisztből készült verzió az egyik favoritom, nagyon egyszerű a tészta, szerintem lehetetlen elrontani.

Hozzávalók: (ez dupla adag, ebből nekem 13-14 pali szokott kijönni, és elég nagy serpenyőt használok, mindig kókuszzsírban sütöm)

- 800 g víz

- 320 g rostcsökkentett Szafi liszt

-2 nagy csipet só

-1 ek. ötszörös édesítő

- 2 g szódabikarbóna

Kikeverjük, botmixerrel smooth-ra turmixoljuk, 15 percet pihentetjük, és süthetjük is. Én imádom fahéjjal és eritrittel, de Szafi mogyorókrémmel sem az utolsó, a kedves férjem Nutellával tömi. Tökéletes választás nasinak, vagy akár leves utáni második fogásnak is. Egy üres palacsinta 81 kcal-t tartalmaz, tehát bátran ehetjük mértékkel :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://consciouspleasure.blog.hu/api/trackback/id/tr9616268746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása