Tudatos Élvezetek

Tudatos Élvezetek

Serpenyős Pizza

2020. október 13. - fuf87

pizza.png

Talán az egyik legjobb pizza a Szafi lisztekből, bár a pizzalisztből való sem egy utolsó verzió, nekem ez a személyes kedvencem :) ebben a gány időben remek választás vacsorára, azért szeretem nagyon, mert a tészta nagyon vékony, ropogós, olaszos pizzát kapunk, és tényleg úgy variáljuk, ahogyan szeretnénk.

Hozzávalók 1 db pizzához:

- 50 g csökkentett rosttartalmú lisztkeverék (ha valaki a vastagabb tésztára esküszik, nyomulhat 75g liszttel is, viszont akkor a többi hozzávalót is arányosítsuk.)

- 2 g porélesztő

- 2 csipet só

- 7.5 g almaecet

- 52 g langyos víz

- 1 tk folyékony kókszolaj

Feltét: tetszőleges, én a következő alapanyagokkal operáltam:

- Szafi paradicsomszósz

- 1 db vöröshagyma

- 30 dkg gomba

- 2 ek kukorica

- 3 szelet serrano sonka

- két csipet violife reszelt növényi sajt

- egy marék bébispenót 

A hozzávalókat egy edényben összegyúrjuk, a tésztát hagyjuk pihizni 10 percet. Majd lisztezett felületen serpenyő méretűre nyújtjuk. A serpenyő aljára egy tk folyékony kókuszolajat kentem, de cooking spray is tökéletes, belelapogatom a kinyújtott tésztát óvatosan. Majd jöhet rá a paradicsomszósz, és a feltétek, majd alágyújtok, én elektromos főzőlapon 9-esen 8 percet sütöttem, gyönyörűen átsült, és ropogós is lett, melegen világbajnok. Max. egy falapáttal ellenőrizzük közben, mennyire sült át, de látni fogjuk a tetején, hogy serceg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://consciouspleasure.blog.hu/api/trackback/id/tr9416238382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása