Tudatos Élvezetek

Tudatos Élvezetek

Zabgríz

avagy tejbegríz Szafi módra

2020. október 21. - fuf87

zabgriz.jpg

ahogy egyre jobban beleásom magam ebbe a táplálkozásba, úgy találok rá olyan gyöngyszemekre, mint a tejbegríz ízét és állagát teljes mértékben visszaadó zabgrízes verzió. Én ebédre ettem, annyira belaktam, hogy vacsoráig meg sem éheztem, mennyei volt!

Hozzávalók 1 adaghoz:

-3,5 dl kesutej (lehet bármilyen növényi tejből, nekem ez a kedvencem)

- 60 g zabdara

- 10 g negyedannyi édesítő

- egy csipet só

tetejére: zsírszegény kakaópor, málna (vagy bármilyen gyümi)

Én összekevertem a hozzávalókat, felraktam a tűzre, összeforraltam, majd alacsony fokozaton hagytam, hogy besűsűsödjön, folyamatosan keverni kell, különben odakapja könnyen. Kicsit hagytam hűlni, majd belapátoltam az egészet :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://consciouspleasure.blog.hu/api/trackback/id/tr216249122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása